You are here

Білімді қаржыландыру оқу жетістіктеріне ықпал етпейді

Printer-friendly versionPDF version

BBC, 12.07.2017

ЭЫДҰ мектептегі білімді қаржыландыру туралы есебін жариялады. Онда мектеп қаражатын жоғары оқу жетістіктеріне қол жеткізу үшін пайдалану бойынша зерттеудің нәтижелері келтіріледі. Мемлекеттердің білімге жұмсайтын қаражаты мен оқушылар нәтижелерінің арасында анық байланыстың болмауы есеп қорытындыларының бірі болды.

Заманауи әлем бай және білімді мемлекеттерге, төмен кіріспен және қарапайым білім беру жүйесімен мемлекеттерге бөлінбейді. PISA нәтижелерін зерттеу білімге жұмсалатын төмен шығыстармен мемлекеттер жоғары нәтижелерге қол жеткізуге болатынын көрсетті. Оңтүстік Кореяның шығыстары ЭЫДҰ орташа көрсеткішінен төмен, дегенмен, олар бір оқушыға $68 мың тиесілі Польшаны басып озды. Польша, өз кезегінде, бір оқушыға шаққанда шығыстар шамамен екі есе артық болатын АҚШ-пен салыстыруға келетін нәтижелерді көрсетті.

Қаржыландыру деңгейінің орнына ЭЫДҰ мектеп қаражаты қалай жұмсалатынына назар аударуға шақырады. Шығыстардың ашықтығын қамтамасыз етуге, оқытудың табысты әдістемелерін анықтауға және мектептерге анағұрлым көп өз-өзін басқаруды беруге назар аударған жөн. Қаражатты пайдалану тиімділігі елдің нәтижелерін арттыруға көмектесе алады.