You are here

Балаларға ерте білім беру және күту жөніндегі зерттеулер (ЭЫДҰ)

Printer-friendly versionPDF version

Қазақстан Республикасы Президентінің 2011 жылы 1 қыркүйектегі №328-1 Қазақстан Республикасының ЭЫДҰ қатарына кіру, білім беру мен дағдылар комитетінің тұрақты бақылаушысы мәртебесін алу туралы тапсырмасына сәйкес «ЭЫДҰ мемлекеттер  индикаторларын ғаламның 30 дамыған мемлекеттер қатарына енудің негізгі бағыты ретінде» зерттеуін бастады.

Бұл жоба балалардың ерте даму мен күтуді жақсарту үшін шешімдер анықтауда Қазақстан Үкіметіне көмек көрсетуге бағытталған.

Зерттеудің мақсаты: мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты зерттеп, сондай-ақ балалардың ерте дамуы мен күту саласындағы сапасын, қол жетімділігі мен теңдігін жақсарту.

Күтілетін нәтижелер:

- Мектепке дейінгі білім берудің қолданыстағы базалар мен шарттарының негізгі бағыттарын талдау;

- мектепке дейінгі балалардың статистикалық құрамының контингенті, олардың тәрбиешілер құрамына қатынасы, кезектілігі, педкадрлардың сандық және сапалық құрамы.

Отбасы әлеуметтанушылық зерттеулер жүргізу үшін аналитикалық сауалнама мен нысандарын құрастыру. Қызмет көрсету сапасы, оқытушылардың құзыреттілігі;

- Базалық баяндама дайындау;

- Презентация өткізу мен Елдік шолуды басып шығару, «Ерте білім беру және күту жүйесіндегі сапа мониторингін жетілдіру саласында Қазақстан саясатының өзекті мәселелері».