You are here

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға ата-аналардың ықпалын бағалау

Printer-friendly versionPDF version

2015 жылғы 6 қыркүйегінен бастап 30 қыркүйекке дейінгі кезеңде Орта білімді дамыту департаментімен еліміздің 16 өңіріндегі 86 мектептің базасында «Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға ата-аналардың ықпалын бағалау» атты далалық зерттеу өткізілді.

Сауалнамаға 5 сынып оқушыларының 1691 ата-анасы, 115 әкімшілік өкілі, 75 психолог, 37 әлеуетті педагог, сондай-ақ зерттеуге қатысушы-мектептердің 87 сынып жетекшісі қатысты.

Зерттеу мақсаты – баланың жеке тұлғасының сәтті әлеуметтенуіне ата-аналардың қатысу дәрежесін анықтау және отбасы мен мектеп өзара әрекет етуін күшейту жөнінде тәжірибелік ұсынымдарды әзірлеу.